Tuesday, August 18, 2009

Too busy- Cannot write this week - I went to the coast last week end for Ben & Georgiana's wedding, hung out with friends, came back late Sunday, Maman is working full time all week. Hanging out all day with Preston on Monday (went to the beach again - I love Summer) and Tuesday with Oliver who by the way knows how to pronounce my name. This week end, going camping with Amy and Cris, then a week almost as busy as this one and then it is off to France...

Je suis trop occupee cette semaine. Ce week end, on est alle sur la cote pour le mariage de Ben et Georgiana et on est reste avec des amies. Cette semaine, maman travaille toute la semaine a temps plein alors moi, je suis chez mes potes : Preston, lundi (on est alles a la plage, encore, j'adore les vacances), Oliver mardi (qui d'ailleurs dit mon nom). Ce week-end, on va camper avec Amy et Cris et ensuite apres une semaine un tout petit peu moins folle que cette semaine, on part pour la France...

1 comment:

fabulaude said...

enjoy your vacations baby, tu vas être bien sollicité après ça parce que.....on va se voiiiiiiiiiir!!!!