Thursday, June 4, 2009

Update/ Mise a jour

(Picture taken by Becky, the day after the wedding-Photo prise par Becky le lendemain du mariage)

I forgot to mention a few things: - I like to nibble on my toes - Maman bought a special diaper to go in the pool - I love trying to reach for everything, especially things that are not my toys: hair, stuff on the fridge, book that my mom reads.
I have just downloaded some old and new pix on flickr and two videos. One of them is my dance I did for Jessica's bachelorette party! Enjoy! For recent pictures and video (the wedding), stay tune!

J'ai oublie de vous dire quelques trucs: - J'adore grignoter mes orteils - Maman a achete une couche speciale pour la piscine - J'essaie de toucher et d'attraper tout ce qui est sur mon passage, particulierement les choses qui ne sont pas des jouets: Cheveux, trucs sur le refrigerateur, livre que ma lit. Je viens de mettre sur flickr des photos plus ou moins recente et deux videos. L'une d'entre est ma danse de striptease pour Jessica (enterrement de vie de jeune fille) Les photos et videos du mariage arrivent... Restez branches!

1 comment:

Mrs. Hislop said...

I love your sunglasses! I can't wait for Lily and Mael to sit around and wear sunglasses together at the cabin!