Sunday, December 7, 2008

One week away/ Encore une semaine

Alors ca yest, je suis a une semaine de ma date prevue! Le 12/12.... bon je peux arriver avant ou apres! Qui sait! C'est moi qui decide! Ahahaha!

Mes grands-parents de France sont arrives avec leurs amis. C'est cool. Ma maman est contente. Ils la font marcher ce qui est bien pour preparer mon arrivee.

Moi je vais bien la-dedans, promis, jure, je vais bientot, bientot sortir! Je fais un petit peu de gras maintenant et puis j'aime bien la-dedans.

Ma maman vous avait ecrit un message sur le blog mais elle ne l'a jamais poste alors bon, je vous ecris. C'est peut etre un de mes derniers messages de la-dedans!

C'est fou quand meme! Bientot, vous connaitrez mon nom et mon plus grand secret: fille ou garcon!

A tres bientot! En vrai!

That's it! I am a week way from my due date! 12/12... Well, I can come anytime, before, after!!! Who knows!? I am the one who decides! ahahaha!

My grand-parents from France have arrived with their friends. It's cool! My maman is happy. They make her walk. Which is good, it prepares her body to my arrival!

Me? I am good in there, but I promise you, I will get out soon. I am just getting a little bit more fat on my tiny butt!

My maman wrote you a message a couple weeks ago but she had never sent it so I write you now. It might be one of my last post from inside!

How crazy is that... Soon, I will have a name and you will know my biggest secret! Am I a girl or a boy!

See you soon! For real!

No comments: